sobota 4. října 2014

Paramore @ iHeartRadio Music Festival, 2014

Kolem Paramore se na hudebních blogískách poslední dobou objevuje spousta hejtů - už nevím, jestli kvůli nějakým rozporům mezi členy kapely, kvůli Hayleyiným modrým vlasům nebo tomu, že na poslední desce "Paramore" [2013] jsou všelijaké podivné, popové, post-rockové (Future!!!) i gospelové (Ain't it Fun! lol) vlivy etc, etc, blabla. Já osobně náboženskou ani jakoukoli jinou orientaci kapel zásadně nehodlám řešit. Jediné, co pro mě má význam, jsou pocity, které ve mně daná kapela vyvolává - ať už na nahrávce, či naživo (to druhé má pochopitelně větší vliv). A v tomhle ohledu u mě Paramore táhnou svou káru úspěšně již několik let.

Paramore jsem živě neviděla, i když Prahu už navštívili - zpětně mě to docela mrzí a po shlédnutí tohoto videa ze září 2014 na ně mám už (zase!) chuť, protože je to prostě zábavné. Ta energie, co z toho srší, a to jsme jen ve videu... tedy vlastně nejsme. Nechť ta dívka nosí co chce a barví si vlasy, čím ji napadne, ale až sem znovu přijede zazpívat, potkáte mě tam někde vepředu. Nejlepší je Misery Business v té části s fanynkou... no a The Only Exception tak nějak komplet. Umí.



Žádné komentáře:

Okomentovat