čtvrtek 30. prosince 2010

In This Moment: žádný něžný andílek

Kalifornská skupina In This Moment vznikla v roce 2005. Jejich hudba je nejlépe zařaditelná pod pojem melodic metalcore. Typickým prvkem je vokální projev, který obstarává zpěvačka Maria Brink - čistý, jemný, emotivní zpěv a zároveň mocný řev, za který by se nemusel stydět kdejaký metalový "zpěvák".

In This Moment: Black Widow
Ta holka: Maria Brink
Založeno: 2005
Země původu: USA
Žánr: melodic metalcore
Diskografie: Beautiful Tragedy [2007], The Dream [2008], A Star-Crossed Wasteland [2010]
Loved tracks: He Said Eternity, Beautiful Tragedy, Just Drive, Violet Skies, Her Kiss
Website: http://www.myspace.com/inthismoment

In This Moment se dali dohromady v roce 2005, kdy se Maria spřátelila s kytaristou Chrisem Howorthem. Během toho roku dali dohromady kapelu, nahráli demo a umístili ho na Myspace, čímž získali silnou fanouškovskou základnu. Uspořádali tedy několik prvních koncertů a koncem roku o ně projevil zájem label Century Media Records. Do dnešního data mají na kontě tři studiová alba.

Tato skupina je typickým příkladem pravdy, že na vzhledu nezáleží. Jasně si vybavuju, že když jsem In This Moment ještě neznala, jejich promo fotky mě docela znechutily. Maria má sice pokaždé nějaké hezké princeznovské šatičky, ale strašně se mi nelíbí, že si na každé druhé fotce zvedá sukýnku. Fanoušci na její snímky obvykle reagují frenetickým řevem "OOOOH, TITS!" Nicméně! Hudba. Jde tu o tu hudbu. In This Moment mají rozhodně co nabídnout i těm, kdo žádné fotky neviděli - jejich tvorba je totiž chytlavá, silná a plná nápadů. Mariin vokál má několik zajímavých poloh, na nejnovějším albu mi dokonce občas připomíná vynikající Otep.

Když jsem objevila album Beautiful Tragedy, poslouchala jsem to čtrnáct dní v kuse a dodnes ho mám v oblibě (další materiál této značky teprve ochutnávám... ale Blood je skvělá!). Vůbec by mi nevadilo, kdyby v hudbě platila rovnice blondýnka s výstřihem = dobrá metalová kapela, ale v tomhle směru jsou In This Moment zářivou výjimkou.

Pokud vás skupina či její frontmanka zaujali, doporučuji Vám také blog, který vytvořila Missy:

Žádné komentáře:

Okomentovat